Aanmelden

Onze werkwijze in vier snelle stappen die afgestemd is op uw wensen en behoeften.

Heeft u, uw familielid of uw naaste ondersteuning nodig? Rapsodi Healthcare bekijkt elke aanvraag zorgvuldig.

Door middel van de onderstaande overzichtelijke stappen krijgt u inzicht over onze werkwijze.

  1. Contact

U belt of mailt ons. Onze zorgadviseur beantwoordt uw eerste vragen en bespreekt met u de mogelijkheden bij Rapsodi Healthcare.

  1. Ondersteuningsvraag

Via onze website heeft u de mogelijkheid om het online aanmeldformulier in te vullen en uw ondersteuningsvraag(en) aan te geven. Onze zorgadviseur zal het ingevulde formulier zo snel mogelijk met u doornemen.

  1. Kennismakingsgesprek

Zorg is persoonlijk en daarom vinden wij als Rapsodi Healthcare een goede kennismaking van groot belang. We willen u graag persoonlijk ontmoeten voordat we aan de slag gaan met de hulpverlening. Tijdens dit gesprek brengen we samen uw situatie, wensen en voorkeuren zo compleet mogelijk in kaart. Vervolgens gaan wij op zoek naar een passende zorg. De zorgadviseur blijft hierbij uw contactpersoon, ook wanneer de behoefte aan zorg of ondersteuning in tussentijd verandert.

  1. Start zorg

Heeft u besloten om ondersteuning te krijgen van ons? Dan maken we vervolgafspraken! Voor de startdatum van de zorg plannen wij binnen een termijn van 14 dagen de intake in. Een casemanager binnen Rapsodi Healthcare wordt aangewezen die verantwoordelijk is voor de voortgang van de fasen die hierna komen. In het vervolg wordt u dan begeleidt door uw nieuwe casemanager die is aangesteld voor uw ondersteuning.

 

Persoonsgegevens

Samenstelling huishouden

Nadere informatie
JaNee

Zorgwens(en) en behoefte
Wijkverpleging/verzorgingPersoonlijke begeleidingGroepsbegeleiding/dagactiviteitenHuishoudelijke hulp